What Is Next for Consumer-Based Brand Equity in Digital Brands? Research Itineraries and New Challenges Marketing & Marcas Autores: Yuri de Souza Odaguiri Enes, Gisela Demo, Rafael Barreiros Porto, Thaiyan Sun ZulatoSustainabilityData: jun/2024Acesso ao arquivo
Home sweet home? The mediating role of human resource management practices in the relationship between leadership and quality of life in teleworking in the public sector Gestão de Pessoas & Comportamento Organizacional Positivo Autores: Tatiane Alves de Melo, Gisela DemoSustainabilityData: jun/2024Acesso ao arquivo
ENGAJAMENTO NO TRABALHO E IDENTIFICAÇÃO COM O PROPÓSITO ORGANIZACIONAL: UM ESTUDO NO SENADO FEDERAL Gestão de Pessoas & Comportamento Organizacional Positivo Autores: Flávia Fernanda Ribeiro e Silva, Tatiane Paschoal, Francisco Antonio Coelho JúniorRevista ContextusData: mar/2024Acesso ao arquivo
HRM PRACTICES IN THE PUBLIC SERVICE: A MEASUREMENT MODEL Gestão de Pessoas & Comportamento Organizacional Positivo Autores: Gisela Demo, Ana Carolina Costa, Karla CouraRAUSP Management JournalData: mar/2024Acesso ao arquivo
COM (OU SEM) LICENÇA, ESTOU CHEGANDO! (RE)VISITANDO ITINERÁRIOS DE PESQUISA E (RE)DESENHANDO PRÁTICAS DE GESTÃO DE PESSOAS PARA O TELETRABALHO Gestão de Pessoas & Comportamento Organizacional Positivo Autores: Tatiane Alves de Melo, Gisela Demo, Nairana Radtke CaneppeleRevista Eletrônica de Ciência Administrativa – RECADMData: jan/2024Acesso ao arquivo
Food Waste in Restaurants: Evidence from Brazil and the United States Marketing & Marcas Autores: Eluiza Watanabe, Michele Gasparoto Moreira Teixeira de Freitas, Gisela DemoJournal of International Food & Agribusiness MarketingData: set/2023Acesso ao arquivo
A gestão a partir da psicodinâmica do trabalho: revisão sistemática da literatura Gestão de Pessoas & Comportamento Organizacional Positivo Autores: Lorena Fernandes, Ana Clara Di Coimbra Oliveira, Emílio Peres Facas, Gisela DemoRevista Psicologia: Organizações & TrabalhoData: mar/2022 Acesso ao arquivo
Can I follow you? Proposal of a measurement model to assess the relationship between social media brands and their users. Marketing & Marcas Autores: Yuri Enes, Gisela Demo, Fernanda Scussel, Talita Silvanes, Y.S.O., Demo, G., Scussel, F., & Silva, T.Brazilian Journal of MarketingData: mar/23Acesso ao arquivo
Challenges in Implementing Competency-Based Management in the Brazilian Public Sector: An Integrated Model Gestão de Pessoas & Comportamento Organizacional Positivo Autores: Mariana Lopes de Araújo, Pedro Paulo Murce Menezes, Gisela DemoSustainabilityData: nov/22Acesso ao arquivo
Inspiring managers: the mediating role of organizational virtues in the relation between leadership and human resource management practices. Gestão de Pessoas & Comportamento Organizacional Positivo Autores: Karla Coura, Gisela Demo, Fernanda ScusselPsicologia: Teoria e PesquisaData: nov/22Acesso ao arquivo